
MENN SIER DE VIL HA RO – MEN VELGER DE DET?
Menn sier de vil ha ro.
Fred.
Enkelhet.
En kvinne som ikke skaper drama.
De sier de er lei av spill.
Lei av usikkerhet.
Lei av kompliserte relasjoner.
Men hva velger de i praksis?
Ofte det motsatte.
De tiltrekkes av intensitet.
Av det som er uforutsigbart.
Av det som utfordrer dem.
Det rolige føles trygt,
men ikke alltid spennende.
Og det er der konflikten starter.
For de vil ha stabilitet,
men jager det som skaper uro.
De sier de vil ha en kvinne som er trygg,
men gir mest oppmerksomhet til den som er vanskelig å få.
Og når det ikke fungerer,
blir konklusjonen at kvinner er kompliserte.
Men er det egentlig det?
Eller handler det om hva man velger å investere i?
For ro krever noe annet enn jakt.
Det krever tilstedeværelse.
Tålmodighet.
Evne til å bli i noe som ikke alltid gir umiddelbar spenning.
Og det er ikke alle som er villige til det.
Så kanskje problemet ikke er at kvinner skaper drama.
Kanskje problemet er at mange menn velger det
de selv sier de ikke vil ha.
Hva mener du?
TrineK