
Det finnes en slitenhet som er vanskelig å forklare.
Alt ser greit ut på utsiden, men kroppen føles tung, urolig eller tom.
Mange kvinner skammer seg over dette.
Fordi de egentlig har alt de burde være fornøyde med.
Men kroppen forholder seg ikke til hvordan livet ser ut. Den forholder seg til belastning over tid.
Å være ansvarlig lenge setter spor.
Ikke fordi du er svak, men fordi du er menneskelig.
Kroppen bryr seg ikke om hvor flink du er. Den bryr seg om hvor lenge du har holdt ut.
Når kroppen er sliten, trenger den ikke flere forklaringer. Den trenger trygghet, rom og mindre press.