

Det viktigste er ikke omstendighetene eller pengene, men ærlighet og oppriktighet. Bare når man lever ekte med hverandre, kan forholdet vare lenge. Hvis du svarer på ærlighet med bedrag, vil du garantert få det samme tilbake. Når du elsker, må du vite å gi slipp på ditt personlige ego og vise forståelse og toleranse for hverandre. Kjærlighet er som to glasskopper; hvis begge er harde, vil de sprekke eller knuse ved sammenstøt. Men hvis en person er myk som vann og vet å bøye seg, vil forholdet bli harmonisk og solid. Krangel og misforståelser er vanskelig å unngå, men når man er sint, er det viktig å legge egoet til side og forstå og sympatisere med hverandre. Det er det som er kjærlighet. Hvis egoet får dominere, vil følelsene sprekke. I en verden full av tristhet er det verdifullt å finne hverandre, så vær takknemlig for den som er ved din side, for ingen vet hva morgendagen bringer. Noen ganger rekker man ikke engang å si et siste farvel. Å elske hverandre er å vite å sette pris på det man har så lenge man kan.
– Coach TrineK –